Вже шостий рік поспіль готель приваблює відомих дизайнерів для створення святкових прикрас. Головну новорічну декорацію свого часу розробляли Альбер Ельбаз, Каллі Елліс із флористичної компанії McQueens, Дольче та Габбана, а також Джон Гальяно (на той час одіозний дизайнер ще працював у Dior). Цього року Claridge’s уперше співпрацює з британським брендом – ним став Burberry.
Читайте також: Тиждень моди у Лондоні: шоу Burberry Prorsum, весна’16
Новорічну ялинку буде встановлено 16 листопада у лобі готелю. У конструкції використано понад 100 парасольок із золотої та срібної тканини, створеної на замовлення. Парасолі Крістофер Бейлі вибрав невипадково: таким чином дизайнер натякнув постояльцям готелю Claridge на особливості місцевої погоди. Ялинка від Burberry буде забезпечена сенсорними світлодіодами: тисячі ліхтариків запалюватимуться щоразу, коли повз нього проходитимуть люди.